Monday, January 24, 2011

jalak kelabu - utk ingatan ketika dulu

ini jalak Ss sebelum di jual ke rakan serama Ss serama 84 masa ni baru masuk kategori dan meleruh..ayam baka juara pak abu zul padang jawa suatu dulu sentiasa mendapat tempat di arena besar dan kecil..ayam berwarna kelabu yang mempunyai ciri2 pelik garang dan sentasa memukau para juri di arena..

setelah bertukar tangan agak lama jugak t ayam ni pergi bt selamayna..











ni  adalah gambar ssebelum ayam ni pergi selamanya,bentuk fizikal dan bulu mula berubah timbul rintik di dada dan warna kelabu mula timbul..ramai rakan2 Ss tidak percaya ayam ni sama tp tgk pada balung dankaki mmg sama hahaha...


so kita tg darah yg sama sedang berada di reban Ss masih dalam pembelajaran hahaha..

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
011-23433068 sek 19 shah alam, selangor, Malaysia
FB - Syahrul Anuar Mohamad a'kum selamat datang bt geng2 serama yg sudi singgah kt blog SS ni..bt pertama sekali sy join blog ni dapat la kita bertukar2 fikiran dan memantap kan lg produk2 serama kita ni..

SeramaSirim

a'kum kpd bloger2 dan rakan2 yg menyingah ke blog Ss..
terutama sekali Ss mengucapkan tahniah kepada peminat seram malaysia yg telah menaikkan martabat serama kita sekali lg..
blog SeramaSirim Ss di namakan mcm 2 sbb Ss ni Salah seorang staff kt sirim..so senang skit nk kenal Ss..so Sapa yg ada soalan dan cadangan pada blog atau ayam ss boleh la email or coment Ss k..tq

My Blog List