Sunday, January 23, 2011

lawatan mr. Waleed J.Alsayegh from kuwait ke serama sirim

 cikgu din klang bersama mr. waleed turut bersama di reban Ss





 lawatan rakan serama dari kuwait ke reban Ss minggu lps setelah berkali kali membuat janji termakbul jg..kedatangan mr waleed 2 kali dalam masa 1 hari ahirnya terpaksa jg Ss melepas kan peluru2 tahun 2011 mengenang kan kedatangan dari jauh hehehee..

banyak jg yg dibualkan tentang ayam serama bersama Ss sehingga ke 2 pagi,sedikit sebanyak Ss menerangkan mengapa standard ayam kita begitu mahal dan ssh utk di jual oleh pembiak dan pemain serama ..harap2 paham la dia,jgn la dok mintak harga bukan2 ye hehe.. so harap2 menjadi la kt kuwait 2..tq Mr Waleed...

ayam serama malaysia mmg best..

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
011-23433068 sek 19 shah alam, selangor, Malaysia
FB - Syahrul Anuar Mohamad a'kum selamat datang bt geng2 serama yg sudi singgah kt blog SS ni..bt pertama sekali sy join blog ni dapat la kita bertukar2 fikiran dan memantap kan lg produk2 serama kita ni..

SeramaSirim

a'kum kpd bloger2 dan rakan2 yg menyingah ke blog Ss..
terutama sekali Ss mengucapkan tahniah kepada peminat seram malaysia yg telah menaikkan martabat serama kita sekali lg..
blog SeramaSirim Ss di namakan mcm 2 sbb Ss ni Salah seorang staff kt sirim..so senang skit nk kenal Ss..so Sapa yg ada soalan dan cadangan pada blog atau ayam ss boleh la email or coment Ss k..tq

My Blog List